HER AVEA KULLANICISININ DARISI BAŞINA…

Ne kadar önceydi hatırlamıyorum tam olarak ama çok uzun değil maksimum 5 – 6 ay önce AVEA müşteri temsilcilerinin çelişkili açıklamaları ve bana yaşattıkları memnuniyetsizlik ve güvensizlik nedeniyle değiştirmiştim operatörümü ve iyikide yapmışım diyorum bugünden sonra.

Aşağıda o dönemde yaşadığım probleme ilişkin şikayet metni mevcut. Bugünde diğer iki hattı tarife değişikliği yapacaığımız için taahhüt durumunu sorgulattık ve yine aynı durum söz konusu oldu. İlk aradığımızda 1.hat için Mayıs 2012 de taahhütünüz bitiyor dendi 2. hat için süreyi göremiyoruz ama taahhüt devam ediyor dendi. İkinci aradığımızda ise 1.hat için taahhütünüz Haziran 2013 de bitiyor dendi. 2.hat içinse durum daha vahim taahhütünüz yok dendi.  Farklı cevaplar hep.  Bu güven vermeyen şirketin nasıl bir sistem kullandığını yada Müşteri Temsilcilerine o sistemi kullanmayı nasıl öğrettiğini çok merak ediyorum.

Ha unutmadan birde belirteyim 2002 yılında hattı aldığım günden beri belki defalarca telefonla müşteri temsilcisinden işlem yaptırdım ve her seferinde AY / GÜN / YIL olarak sorduğu ve cevabını doğru kabul ettikleri doğum tarihi bilgim bu aradığımda yanlış çıktı. Sebebi daha komik. Hattı ilk açtıklarında doğum tarihi olarak sadece YIL girmişler. Daha sonra düşündüler herhalde AY ve GÜN ünde yazılı olması gerektiğini ve kafalarından 01.01 olarak yazmışlar. E hal böyle olunca bilgiler uyuşmuyor.

Uzun lafın kısası inatla AVEA kullanacaksanız; gerek müşteri temsilcisi gerekse bayilerden yaptığınız her işlemi AY / GÜN / YIL / SAAT / DAKİKA / OPERATÖR İSMİ / SORDUĞUNUZ SORU / ALDIĞINIZ CEVAP şeklinde olmak üzere not edin ve avea yla işiniz bitene kadar saklayın… Nacizhane benden bir tavsiye. Malum sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yiyor.

Zamanında yaşamış olduğum sıkıntıya ilişkin ilgili şirkete yollamış olduğum şikayet metni aşağıdaki gibidir.
Saygı ve Sevgilerimle…

Sayın Yetkili,

Son 2 – 3 haftadır müşteri hizmetlerinizle yapmış olduğum görüşmeler sonucunda AVEA nın ne kadar güvensiz bir operatör olduğunu öğrenmiş oldum. Hattımla ilgili bir bilgi almak için 3-4 kere aradım ve herbirinde farklı bilgi aldım.

27 Temmuz Çarşamba günü Bayrampaşa Carrefour da bulunan AVEA bayisinden iPhone kampanyası hakkında bilgi almak istedim. Oradaki yetkili numaranıza bilgisayardan bakalım ona göre bilgi vereyim diyerek numaramı sistem üzerinden kontrol etti ve bu kampanyadan YARARLANAMAYACAĞIMI söyledi. Nedenini sorduğumda ise buradan göremiyoruz müşteri hizmetlerinden öğrenebilirsiniz dedi.

Bu bilgiye istinaden 28 Temmuz Perşembe günü saat 20.17 de (Telefon numarasını çevirme saati) arayarak iPhone 4 kampanyasından neden yararlanamayacağımı sordum. Müşteri Hizmetleri yetkili hattımda başka bir cihaz taahhütünün olduğunu ve 2012 nin aralık ayında sona ereceğini söyledi.

Daha sonra 2 Ağustos Salı günü hem başka bir konuda bilgi almak hemde daha önce aldığım bu bilgiyi teyit etmek amacıyla saat 12.29 da tekrar 500 ü arayarak Müşteri Hizmetleri Yetkilisine “HATTIM ÜZERİNDE HERHANGİ BİR TAAHHÜT VARMI YOKMU” sorusunu yönelttim. Bu sefer aldığım bilgi ise hattınızda herhangi bir taahhüt yok. Taahhütleriniz bitmiş. iPhone kampanyası için listeye eklenmeniz lazım ekleme işlemi gerçekleştirilecektir dedi. Emin olmak için “Yani tarife değişikliği, hat iptali, numara taşıma gibi işlemler yapabilirim doğrumu” sorusunu yönelttim ve aldığım cevap ewet hattınızla ilgili her türlü işlemi yapabilirsiniz herhangi bir taahhütünüz yok dedi.

Almış olduğum bu iki bilginin birbirini tutmaması üzerine işlem yapmadan önce tekrar emin olmak adına Bugün ilk olarak saat 16.06 da Müşteri Hizmetleri ni arayarak telefonu açan Mustafa Bey’e sordum ve bu seferde “16 Ekim 2011 yılına kadar %25 İNDİRİM TAAHHÜTÜNÜZ VAR” bilgisini aldım. O anda çok müsait olmadığımdan teşekkür edip kapattım.

Saat 16.46 da ise almış olduğum bu hatalı ve sinir bozucu bilgileri şikayet etmek üzere tekrar arayarak Kaan Bey’le görüştüm.Aynı soruyu kendisine de sordum ve 16 Ekim 2011 e kadar taahhütünüz var bilgisini aldım ve ilgili şikayet kaydımın oluşturulması için şikayet kaydımı bıraktım.

Sizden ricam ve talebim;

1- Hattımın işinde uzman bir kişi tarafından incelenip hattımda herhangi bir sebepten taahhüt bulunup bulunmadığını, eğer varsa hangi kampanyadan dolayı olduğunun ve ne zaman sona ereceğinin YAZILI OLARAK bildirilmesini,

2- Vermiş olduğum tarih ve saat lerdeki kayıtların incelenerek hatalı bilgileri veren Müşteri Hizmetleri Yetkilileri hakkında gerekli işlemin yapılmasını ve neticeni yazılı olarak mail adresime bildirilmesini rica ederim.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.